sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Sm-hopeaaaa!!!!

Nyt on hallikausi päätöksessä ja päättyi oikein maittavaan hopeiseen mitaliin Tampereen Sm-hallikisoissa. Toki kultaa lähdettiin hakemaan, mutta tämän päivän tuntumalla olen todella tyytyväinen myös tähän saavutukseen.

Alkueräjuoksussa olin pään osalta jossain ihan muualla kuin Pirkkahallin radalla juoksemassa. Lähdön kanssa oli pientä ongelmaa ja tuli myös temmellettyä kaikenlaista ylimääräistä juoksun aikana, joten huonohko aika 8,38 ei tullut yllätyksenä. Tavoitteenani oli kuitenkin pinkoa jo alkuerissä hyvin ja lähteä varmoin fiiliksin finaaliin. Mieliala juoksun jälkeen oli kuitenkin aivan eri ja pieni epävarmuus meinasi hiipiä takaraivoon.

Kasasin itseni kuitenkin melko nopeasti finaaliin ja alkueräjuoksun fiilikset siirrettiin nopeasti sivuun. Finaalin valmistautuessa fiilis oli jo todella hyvä. Finaalissa juoksin ajan 8,32 ja olin toinen. Juoksu oli sinänsä ihan hyvä, mutta meidän kaikkien hyvät ajat kaatuivat kyllä lähtöön, jossa kaikki jäivät pahasti telineisiin. En tiedä oliko vika enemmän meissä vai siinä, että lähettäjä piti valmiit -asennossa "normaalia" pidempään...? Juoksussa oli myös ihan itsestäni johtuvia ongelmia. Alkusileällä muutama askel oli hakusessa ja kolhasin neljänteen aitaan.

Tämä mitali on paras saavutukseni yleisen sarjan hallikisoissa! Olen ollut kerran kolmas ja viime vuonna olin viides. Suunta on siis eteenpäin ja ensi vuonna mitali kirkastetaan astetta kirkkaammaksi!

Hallikauteen olen kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen. Paransin ennätystäni aidoissa melkein kaksi kymmenystä ja sileälläkin kymmenyksen. Aitomista en ehtinyt saamaan tälle hallikaudelle kasaan ja se näkyi kaikissa kilpailujuoksuissani. Myönteistä kuitenkin oli se, että nopeusominaisuudet ovat kehittyneet ja sillä saralla on siis menty eteenpäin.

Tästä voi oikein hyvin mielin jatkaa kesää kohti. Paljon on vielä tehtävää, mutta paljon ja huolellisesti olen myös motivoitunut tekemään! Ensi viikon aion kuitenkin lepäillä ja ottaa rennosti tenttiin lukemisen parissa ;) 

Onnea kaikille Sm-kisoissa hyvin menestyneille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti