keskiviikko 27. elokuuta 2014

Uudet kujeet

Nyt on aika kertoa hienoista jutuista, mitä syksy tuo tullessaan! Olen todella innoissani kaikista uusista kuvioista, joilla saan viimeinkin karistaa menneen vuoden tomut jaloistani ja aloittaa ikään kuin puhtaalta pöydältä.

Edessä on muutto Espooseen, sillä aloitan tekemään Fustra -yksilövalmennusta Espoon kuntosaleilla Move Ymmerstassa ja LadyFitness Entressessä. Jos liikutte niillä suunnilla, niin tulkaa koittamaan Fustra -harjoittelua huippuohjauksessa! Ja kertokaa myös tutuille tällaisesta mahdollisuudesta. Fustrasta löytyy lisätietoa Fustra -nettisivuiltani.Minulle voi myös soittaa tai laittaa sähköpostia, jos Fustra -harjoittelu alkaa kiinnostaa!

Olen itse jo joutunut Fustran pauloihin ja siitä on itselleni urheilijana huikea hyöty oheisharjoitteluohjelmana ja kehonhuollon apuvälineenä. Ja pakkohan tässä kohtaa on kehaista, että Fustran on keksinyt ja kehitellyt Kajaanista kotoisin oleva Jarkko Kortelainen. Hyvä Kainuu!



Ja sitten LISÄÄ HUIPPU-UUTISIA! Yksi suurimmista syistä, miksi päätin ylipäätään hakea töitä ja uusia mahdollisuuksia pääkaupunkiseudulta, on halu kehittyä ja mennä eteenpäin urheilijana. Halusin itselleni vihdoin ja viimein valmentajan, joka haluaa ja pystyy viemään minut uudelle tasolle.

Olen valmentanut itse itseäni viimeiset seitsemän vuotta ja vaikka kaikki on mennyt hyvin ja kehitystä on tapahtunut, on esimerkiksi tekniikkapuolta vaikea viedä yksin eteenpäin. Jo viime keväänä päätin, etten aio aloittaa tulevaa kautta yksin, vaan tarvitsen ammattitaitoisen silmäparin seuraamaan treenejäni.

Tästä syksystä eteenpäin minulla on oikeasti valmentaja ja hän on Atte Pettinen! Atte innostui heti ajatuksesta ja suostui ottamaan haasteen vastaan. Hän on kova ammattilainen ja hänellä on valtavasti kokemusta valmennuksesta. Uskon, että Atella on minulle varmasti paljon annettavaa ja itse odotan, että se pitkään ongelmallisena ollut nopeuspuolikin saadaan nyt vietyä aivan uudelle tasolle.

Pääsen treenaamaan erinomaisessa seurassa, sillä tällä hetkellä hänen ryhmässään harjoittelevat esimerkiksi 400m aitajuoksija Oskari Mörö ja pikajuoksija Jasmin Showlah. Pääkaupunkiseudulta löytynee tarvittaessa erinomaista harjoitteluseuraa myös aitajuoksuun.

Olen valtavan iloinen kaikista näistä uusista asioista, joita syksy tuo mukanaan. Olen äärimmäisen motivoitunut uuden työni suhteen, joka sopii minulle varmasti ihmisenä ja urheilijan täydellisesti. Ja kuinka valmis olenkaan nousemaan uudelle tasolle myös urheilijana ja harjoittelemaan siten, että myös pääsen sinne. Huippuvuodet ovat minulla vasta edessäpäin!

Ja arvatkaa mitä!? Alan itsekin pikkuhiljaa uskoa siihen, että kyllä niillä asioilla on todellakin tapana järjestyä. Kyllä nyt on hymy herkässä :) Tsemppiä syksyyn toverit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti